Centrum pomocy

Zamówienia

Zamówienia

  1. Jak złożyć zamówienie?

    Zakup na PlasticExpress.pl to łatwy proces, który sprowadza się do kilku kroków:
    1. Wybierz materiał – wszystkie oferowane przez nas tworzywa znajdziesz na stronie głównej lub bezpośrednio w konfiguratorze.
    2. Wybierz grubość – w obrębie każdego materiału dostępne są różne grubości.
    3. Utwórz projekt - wybierz kształt Twojego produktu, wpisz wymiary, określ sposób obróbki, dodaj otwory… Sam najlepiej wiesz, czego potrzebujesz!
    4. Określ ilość, aby sprawdzić cenę. Jeżeli wszystko się zgadza – dodaj produkt do koszyka.
    5. Sfinalizuj zakup – wybierz rodzaj płatności, sposób dostawy, uzupełnij swoje dane… I gotowe!

  2. Co mogę u was zamówić?

    W PlasticExpress oferujemy cięcie płyt z tworzyw sztucznych do żądanego kształtu lub wymiaru. Wszystkie oferowane materiały są widoczne na stronie głównej sklepu. Można podzielić je na dwie kategorie: plexi i poliwęglan lity. Oba produkowane są w płytach o formacie 3x2 m, więc zamówić można dowolną formatkę, która mieści się w tych wymiarach.

    Plexi dostępna jest w kilku wersjach kolorystycznych – bezbarwna, opal (mleczna), czarna, biała i satynowa – oraz typach (ekstrudowana i wylewana). Możemy ciąć ją za pomocą piły lub lasera, jak również dodatkowo wypolerować diamentowo.

    Poliwęglan lity dostępny jest wyłącznie w kolorze bezbarwnym. Może zostać poddany obróbce piłą lub frezarką.

    Oba materiały jesteśmy w stanie dostosować do praktycznie dowolnego kształtu, a w przypadku obróbki frezarką – wykonać również takie usługi jak fazowanie krawędzi czy wybranie. Nie oferujemy gięcia, klejenia, druku i innych tego typu usług. Szczegółowe informacje o każdym z materiałów znajdują się w konfiguratorze. Szczegółowe informacje o oferowanych metodach obróbki zostały opisane na naszym blogu. Jeśli nie masz pewności, który materiał wybrać, możesz obejrzeć próbki w siedzibie naszej firmy w dni robocze w godzinach 8:00-15:30.

  3. Jak uzyskać wycenę ?

    Jeżeli potrzebujesz produktu standardowego (czyli takiego, który można utworzyć w konfiguratorze automatycznym) – po prostu wybierz materiał i wpisz wymiary oraz ilość. Cena wyświetli się od razu.

    Jeżeli masz własny projekt, możesz skorzystać z usługi zapytań niestandardowych. Po zarejestrowaniu się możesz przesłać nam swój projekt (grafika wektorowa, dopuszczane rozszerzenia CDR, SVG, PDF, DWG, DXF, EPS). Informację o cenie produktu otrzymasz mailowo po tym jak administrator dokona kalkulacji. Otrzymaną ofertę możesz zaakceptować i sfinalizować zamówienie dodając produkty do koszyka zakupowego.

  4. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Czas realizacji uzależniony jest od ilości oraz rodzaju zamawianych produktów. Po dodaniu do koszyka wszystkich potrzebnych Tobie formatów, strona poinformuje Ciebie o terminie wysyłki (przy założeniu zaksięgowania przez nas wpłaty od razu). Do tego terminu doliczyć należy ok. 1-3 dni roboczych – tyle czasu zazwyczaj zajmuje firmom kurierskim doręczenie.

    Możesz również zdecydować się na odbiór osobisty zamówienia w siedzibie naszej firmy, pamiętaj jednak, że w takim przypadku produkty nie są w żaden sposób przygotowane do transportu lub zabezpieczone (z wyjątkiem fabrycznej folii, która zawsze znajduje się na formatkach). O możliwości odbioru poinformujemy Ciebie mailowo.

  5. Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

    W konfiguratorze tworzysz produkt spersonalizowany, w związku z czym nie przysługuje Tobie prawo do zwrotu. W przypadków produktów gotowych (np. osłony) możesz zwrócić nam towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania o ile złożyłeś zamówienie jako konsument - więcej informacji znajdziesz na stronie zwroty i reklamacje.

    Jeżeli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony lub został wyprodukowany niezgodnie z utworzonym przez Ciebie projektem, możesz utworzyć zgłoszenie reklamacyjne na specjalnej podstronie.

Faktury i płatności

Faktury i płatności

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Zanim zamówienie zostanie przekazane do realizacji, musi zostać przedpłacone. Udostępniamy przelew tradycyjny na podstawie pro formy, którą otrzymasz na maila po złożeniu zamówienia, jak również szybką płatność online za pośrednictwem serwisu PayU (konto bankowe, karta, BLIK itp.).

    Wysyłka za pobraniem lub płatność gotówką przy odbiorze w siedzibie firmy nie są możliwe.

    Jeżeli reprezentujesz instytucję budżetową i nie jesteś w stanie wykonać przedpłaty na podstawie pro formy, zarejestruj się, a następnie prześlij na adres sklep@plasticexpress.pl wypełniony wniosek o płatność odroczoną. Po pozytywnej weryfikacji przypiszemy do Twojego konta ten sposób płatności.

  2. Czy otrzymam fakturę?

    Tak, każdy zakup jest dokumentowany fakturą. Jeżeli potrzebujesz fakturę VAT z NIPem/na firmę, zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Pamiętaj, że jeśli nie podasz NIPu nie będzie możliwości późniejszego wystawienia dokumentu z tym numerem.

  3. Czy mogę zamówić za pobraniem?

    Nie oferujemy wysyłki za pobraniem ani płatności przy odbiorze. Każde zamówienie musi zostać przedpłacone zanim zostanie skierowane do produkcji.

  4. Czy możliwa jest płatność z terminem?

    Jeżeli reprezentujesz instytucję budżetową i nie jesteś w stanie wykonać przedpłaty na podstawie pro formy, zarejestruj się, a następnie prześlij na adres sklep@plasticexpress.pl wypełniony wniosek o płatność odroczoną. Po pozytywnej weryfikacji przypiszemy do Twojego konta ten sposób płatności.

    Jeżeli jesteś stałym odbiorcą i chciałbyś nawiązać stałą współpracę i interesuje Ciebie płatność z terminem, zapoznaj się z informacjami na specjalnej podstronie.

  5. Czy mogę zapłacić na miejscu?

    Nie, płatność w siedzibie firmy nie jest możliwa – każde zamówienie musi zostać przedpłacone.

Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa

  1. Ile kosztuje wysyłka?

    Koszt wysyłki jest uzależniony od ilości i wagi zamawianych produktów i może wynieść od 25 do 200 zł netto. Cena wysyłki jest wyliczana po dodaniu produktów do koszyka. Szczegółowe informacje dot. zasad wyliczania ceny wysyłki można znaleźć na specjalnej podstronie.

  2. Czy moje zamówienie zostało wysłane?

    Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, wystarczy, że zalogujesz się, aby sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienia. Każdej zmianie statusu towarzyszy również automatyczna wiadomość wysyłana na adres e-mail, który został podany podczas zakładania zamówienia – niezależnie od tego, czy posiadasz konto, czy nie.

    Status zlecenia możesz sprawdzić również na specjalnej podstronie po wprowadzeniu numeru zamówienia i adresu e-mail podanego podczas zakupu.

  3. Ile trwa dostawa?

    90% zamówień doręczanych jest następnego dnia roboczego po wysłaniu. W przypadku przesyłek gabarytowych i paletowych czas ten może ulec wydłużeniu do 2-3 dni roboczych. Po przekazaniu zamówienia firmie kurierskiej wysyłamy mailem wiadomość zawierającą link do śledzenia.

  4. Czy możliwy jest odbiór osobisty lub „własnym” kurierem?

    Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy we Wrocławiu przy ul. Robotniczej 70F w dni robocze w godzinach 8:00-15:30. O możliwości odbioru zawsze informujemy mailowo. Prosimy pamiętać, że towar odbierany osobiście nie jest w żaden sposób przygotowany do transportu lub dodatkowo zabezpieczony, w związku z czym nie jest możliwe wysłanie swojego kuriera/spedytora.

  5. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

    Nie, nie realizujemy dostaw poza granicami Polski.

Konto klienta

Konto klienta

  1. Czy muszę się rejestrować?

    Rejestracja nie jest konieczna, aby dokonać zakupu – wystarczy wybrać opcję „Kup bez rejestracji” po przejściu do kasy.

  2. Co daje mi rejestracja?

    Posiadanie konta w sklepie daje dostęp do wielu dodatkowych funkcji, takich jak między innymi: dział Moje produkty, gdzie można zapisać każdy projekt do późniejszej edycji lub zakupu; zapytania niestandardowe, które umożliwiają wysyłanie do wyceny własnych plików wektorowych (np. .dxf, .pdf czy .eps); historia zamówień, która umożliwia automatyczną rekalkulację i ponawianie wcześniejszych zakupów; założenie konta jest również podstawą przystąpienia do jednego z naszych programów współpracy – dla agencji reklamowych, drukarni, firm przemysłowych, budowlanych lub produkcyjnych.

  3. Jak zapisać produkt na koncie?

    Zacznij od rejestracji na stronie. Następnie zaprojektuj swój produkt i dodaj go do koszyka. W tym momencie możesz skorzystać z ikony dyskietki, aby zapisać projekt i nadać mu własną nazwę.

    Opcja zapisu jest dostępna również dla produktów, które zostały zakupione – wystarczy przejść do historii zamówień, a następnie nacisnąć ikonę dyskietki znajdującą się przy wybranym produkcie.

  4. Jak ponowić zrealizowane zlecenie?

    Jeżeli posiadasz konto na stronie, wystarczy że przejdziesz do historii zamówień, wybierzesz żądany produkt i użyjesz przycisku „Dodaj produkt do koszyka”.

    Jeżeli dokonano zakupu bez rejestracji, projekt trzeba wykonać ponownie.

  5. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?

    Skorzystaj z funkcji odzyskiwania hasła – naciśnij przycisk „Zapomniałeś hasła?” znajdujący się na podstronie logowania, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

Materiały

Materiały

  1. Jakie są właściwości fizyczne produktów?

    Wybrane właściwości fizyczne oferowanych przez nas materiałów zostały przedstawione na specjalnej podstronie.

  2. Jakie tolerancje wymiarów oferujecie?

    Zachowujemy tolerancję cięcia zgodną z normą ISO 2768-1 na poziomie średniodokładnym (m). Tolerancja grubości jest zależna od rodzaju materiału. Więcej szczegółów można znaleźć na specjalnej podstronie.

  3. Czy mogę samodzielnie wiercić/kleić/giąć produkt?

    Materiały oferowane przez nasz sklep nadają się do samodzielnej obróbki – podstawowe informacje na ten temat można znaleźć na naszym blogu. Zwracamy uwagę, że wszelkie tego typu czynności wykonywane na własną rękę powodują, zgodnie z naszym regulaminem, utratę gwarancji i prawa do reklamacji.

  4. Jak obchodzić się z materiałami?

    Plexi i poliwęglan to materiały znacznie odporniejsze na pęknięcie niż szkło, jednak w dalszym ciągu podatne na uszkodzenia – zwłaszcza porysowanie powierzchni. W związku z tym niezalecane jest czyszczenie powierzchni szorstkimi szmatkami, skrobaczkami itd. Więcej informacji o tym jak dbać o plexi i poliwęglan znajdziesz tutaj.

    Tworzywa nie są odporne na alkohole, rozpuszczalniki i inne chemikalia. Maksymalna temperatura użytkowania wynosi 70°C dla plexi oraz 120°C dla poliwęglanu litego. Plexi nadaje się do kontaktu ze środkami spożywczymi; poliwęglan nie posiada atestu tego typu.
    Pleksa jest odporna na słońce oraz wodę, nie wykazuje oznak starzenia i żółknięcia nawet po wielu latach użytkowania. Poliwęglan lity jest natomiast pokryty dwustronną warstwą anty UV (plexi też), która zabezpiecza go przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych; jako materiał budowlany dobrze sprawdza się zastosowany na zewnątrz.

    Poziom palności materiałów określa norma DIN 4102-1 oraz DIN EN 13501-1; w przypadku plexi jest on porównywalny z innymi materiałami kategorii B2, na przykład twardym drewnem. Ewentualny ogień jest łatwy do ugaszenia wodą, nie dymi się i nie wydziela szkodliwych substancji chemicznych. Poliwęglan z kolei należy do kategorii B1, co oznacza, że jest to materiał trudnopalny.

    Więcej informacji o właściwościach fizycznych materiałów – kliknij.

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych materiałach, zajrzyj na naszego bloga.

  5. Czy udzielacie gwarancji na produkty?

    Sprzedawane produkty objęte są trzymiesięczną gwarancją jakości. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, powstałych w środowisku szkodliwym dwa tworzyw sztucznych lub z powodu używania przedmiotów. Nie odpowiadamy za szkody powstałe na skutek użycia produktów niezgodnie z wymogami technicznymi, w sytuacji gdy zostały one przetworzone lub podjęto próbę samowolnej naprawy. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie.

Zamówienia

Kontakt

  1. Mam dodatkowe pytania - jak mogę się skontaktować?

    Najlepiej napisz do nas maila na adres sklep@plasticexpress.pl. Możesz również zadzwonić pod numer 713556342 w godzinach 8:00-15:30.

  2. Gdzie i kiedy mogę odebrać zamówienie?

    Odbiór osobisty jest możliwy po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zakończenia produkcji. Siedziba firmy znajduje się przy ul. Robotniczej 70F we Wrocławiu, zamówienia można odbierać w dni robocze w godzinach 8:00-15:30. Pamiętaj, że towar odbierany osobiście nie jest w żaden sposób zabezpieczony, jest tylko oklejony obustronnie fabryczną folią.

  3. Czy mogę złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie?

    Nie, nie jest możliwe zamówienie mailowe lub telefoniczne. Nie jesteśmy w stanie zrealizować zleceń, które nie zostały złożone przez stronę.

  4. Moje zamówienie od kilku dni nie zostało doręczone - co mogę zrobić?

    W pierwszej kolejności skorzystaj z linku do śledzenia przesyłki, który jest przesyłany wraz z potwierdzeniem wysyłki. To pozwoli Tobie określić, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka lub skontaktować się z firmą kurierską realizującą doręczenie. Jeśli mimo to powstała komplikacja, która wymaga naszej interwencji, napisz do nas maila.

  5. Towar nie jest zgodny z zamówieniem - jak mogę złożyć reklamację?

    Jeżeli Twoją wątpliwość wzbudza kolor otrzymanych produktów, pamiętaj o tym, że każda formatka oklejona jest obustronnie folią zabezpieczającą, która może mieć różne kolory - od białego lub bezbarwnego, aż do niebieskiego czy zielonego. Jeśli produkty są uszkodzone, mają niewłaściwe wymiary lub przesyłka jest niekompletna - skorzystaj z podstrony "Zwroty i reklamacje".

Twoja przeglądarka nie jest wspierana!

Działanie konfiguratora może być nieprawidłowe. Aby poprawnie wyświetlić tę stronę, Zaktualizuj swoją przeglądarkę

×