Płatność odroczna dla instytucji budżetowej

Reprezentujesz instytucję budżetową i chcesz otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności? Zapoznaj się z poniższymi informacjami.


 

Zarejestruj się w naszym sklepie, podając dane jednostki budżetowej (płatnika). Jeżeli na fakturze będą miały znaleźć się osobno dane nabywcy i odbiorcy, będzie można podać te informacje później.



 

Po zweryfikowaniu wniosku otrzymasz mailowo informację o możliwości dokonania zakupu.


 

Zaloguj się na uprzednio utworzonym koncie i dodaj do koszyka wybrane produkty. Po przejściu do kasy wyświetli się nowa metoda płatności - "Płatność odroczona". W następnym kroku możesz użyć pola "Uwagi do zamówienia", aby poinformować nas o konieczności wyszczególnienia na fakturze nabywcy oraz odbiorcy.


Zarejestruj się – kliknij


Pobierz wniosek o płatność odroczoną – kliknij

Twoja przeglądarka nie jest wspierana!

Działanie konfiguratora może być nieprawidłowe. Aby poprawnie wyświetlić tę stronę, Zaktualizuj swoją przeglądarkę

×